Hade en ganska trevlig lördag. Eller, den var jättebra, känner att jag skrattat mycket. Katta och Åke kom, vi skulle se film och laga mat tillsammans. Nu blev det så att Katta lagade mat, jag satt och tjatade, Åke kom sent(…) Men gott var det och mätt blev jag. Vi skulle se en skräckfilm som hette Mama och som verkade vara precis något jag skulle tycka om. Jorå. Den var ganska kass. Det var lite som att de började med en ny film i slutet. En dålig.

Sen gick vi till Pitchers som var mysigt. Jag gillade det, skotskrutiga tapeter och en massa böcker. Fint. Drack en öl. Sen gick vi till Bishops. Drack en öl till. Jag rökte också. Vet inte varför jag har fått för mig att det är en rolig och god grej. Inget jag är sugen på till vardags men när jag är ute eller så. Jallefall. Det var mysigt att bara sitta och prata.

Kul info va? Jag trivdes. Sen gick jag hem. Precis när jag kommit till det stället på torget där det brukar stå en talande papperskorg så bara ”schvupp!” Det var det dära med isen under snön ni vet. Som tur är var det ingen i närheten och jag slog mig inte alls. Men jag gick liksom superförsiktigt!!! Ja ja. Imorgon är det jag som åker till överby och köper såna där broddband som Ronja hade. Ni ska se hur smarta de är. Och mina fucking hala stövlar. Hatar dom och jag hatar Bonaparte av hela mitt hjärta.

Sen klättrade jag på en grävmaskin. Så kan det gå.

Sen ska ni läsa det här! Fina Sara.

