OBS! Läs ej detta om du inte är intresserad av trosor. Det kan bli jobbigt i ögonen. Detta är dessutom I-landsproblem deluxe. Eller nä, om man har fel trosor kan det bli skav och sånt och då vill man inte ha sex vilket i det långa loppet påverkar bruttonationalprodukten.

Jag kollar efter trosor. Är det så att jag behöver så många nya? Nä. Men jag tänker att man egentligen (egentligen) aldrig kan få för många. Jag har en speciell modell och form som jag gillar, är ju en vän av vanor så jag har ingen lust att tänka outside the box direkt. Men. Nu är det så att GinaTricots modell har bytt material vilket gör dem hårdare och mindre stretchiga vilket är obekvämt och dessa från Ellos går det trådar ur som om det inte finns en morgondag. Vad ska jag göra? Kan nån tala om om de hittar liknande? Viktigt är att de finns upp till 46/48 och är i denna modell typ(!), brukar kallas hipsterstring. En annan viktig grej är att de inte ska ha en söm som klyver my vajayjay och de ska helst vara svarta. Så om ni springer på, meddela mig, mmkay?

Jag är trött på det här nu och jag har sett alldeles för många snippor idag än vad som kan räknas som sunt. Hjälp?

Och tips:

Jag vill inte ha ”men har du testat de här, de är mycket skönare”. Jag vill bara ha ”jag sprang på de här, är det ungefär vad du söker?” Tack gull!

