Jag är het även för 15-åringar. Fick ett mail som såg ut såhär:

PicsArt_1362062298913

Blockade honom sen, det var säkert en polis som skulle testa om jag groomade honom.

Idag har jag varit snäll och gjort pannacotta till mamma. Hon ska ha nån sorts tjejträff här. Jag går mest omkring och hänger nu, funderar på att ta en sväng till badrummet senare och duscha.

Imorgon ska jag till badhuset och måste därför fixa och trixa lite med hårväxt, ja jag sysslar med sånt. Har för övrigt varit duktig och duschat utan tvål och liknande. Har tvättat håret med balsam och det funkar toppen. Håret är glansigare. Gjorde aspirinmasken igår också, den kan väl dock ändå inte räknas till no poo direkt. Skit samma. Har mer finnar i ansiktet men inte så att det stör. Har rengjort mig med raps och ricinolja i ansiktet= sminket gick bort skitbra, som du sa Zahra!

