Härmar Hanna och kör en fredagslista!!!
Hur har din dag varit?
Oh, den har varit ok. Jag var i stan och köpte hårfärg och mousserande vin som jag kanske dricker imorgon. Ska på nån tjejgrej. Fick ett mess bara ”vi börjar med powerwalking i en timma…” Que? Jag tränar tre gånger i veckan plus yoga, ska jag fakking POWERwalka på en LÖRDAG? Eh nä. Men kul ska det bli, jag kommer och dricker vin när de varit hurtiga! Det är mina gamla bra tjejer. Jag sydde färdigt kjolen idag också som blev såhär typ:
313413_10151356930182634_317180203_n
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Jag skulle hetat Anna-Klara eller Gro om mina föräldrar inte tyckt att Klara var bra. Om jag skulle fått välja när jag var liten; Helena(!!!)
Vilket är ditt största beroende?
Hm. Förut var det nog shopping. Nu är det sömnad och cola zero. Så jääla mycket godare än cola light.
Vad gör du när ingen annan ser?
Eh, en massa saker. Blogga vill jag göra ostört. Runka, rakar mig, kollar film.
Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Ah, pilla bort streckkoder, det är ett oskick att låta dem sitta kvar om man ger bort något! Dra bort skyddsfilm från grejer.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Haha, det är är ju kul i och med att jag redan har psykiska sjukdomar. Jag har posttraumatisk stress, bipolär sjukdom/adhd, de har inte riktigt kommit fram till det ännu. Tvångstankar och handlingar. Men håller på att träna bort det senare. Går bättre än väntat faktiskt!
Vad beställer du på krogen?
Öl. Om jag varit ”rik” hade jag beställt kamikaze och turkisk pepparshots, flera stycken. Det är gött.
Vilken är din största skräck?
Att bli övergiven. Har blivit rädd för att få en del fysiska sjukdomar också, vet inte vilka dock.
Hur gör man för att ragga på dig?
Man är charmig, intelligent, ”snygg” och har bra humor. Vara intresserad av min person och min snygghet.
Vad har du funderat över på sistone?
Allt möjligt, bland annat psykopati och dess förhållande till spegelneuroner, tandläkare, rasism och kvinnohat.
Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Va? Konstigaste? Vet inte egentligen. Men helgen dessförinnan, gosh! En kille frågade ”vilken linje går du då?” Eh, barn och fritid med pedagogisk inriktning. Det var ju TIO ÅR SEN visserligen.
När skäms du?
Svarar som Hanna, när människor inklusive mig själv gör bort sig/mig.
 
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Minnesvärd, heh. Kanske sommaren 2011 när jag insåg att jag faktiskt kunde bli bakfull på riktigt. Man är la gammal nu.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Håkan.
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
”Ehhh”.
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Klänning då.
Har du någon gång slagit någon?
Min lillebror.

Vad ser du fram emot just nu?
Vår och sommar. Bröllop jag ska på. Påskafton med vänner och barn.

