Guuuu så härliga +-plagg det kommit in på H&M daa! När jag tänker på H&Ms plussizedesigners tänker jag…vilket fattigt liv de måste leva. De måste sitta inlåsta nånstans och får bara komma ut 3 gånger om året, kanske i februari. Då får de gissningsvis kallt kaffe och sitter i ett kalt rum med de tråkiga kaffekopparna, slasket utanför fönstret och tänker; Grå grå grå stå stå stå…GRÅ… Vi kanske kan göra lite grått…? *Ritar 20 plagg i den grå färgskala* Svart ger ju en slank figur…? *Ritar 70 plagg i svart*. Utanför rummet hör de viskningar om dipback…är det kanske som batik…? Nä…det måste väl vara nåt med ryggen? Utanför dörren; Mummelmummeltightaklänningar. Kanske ska vi göra en sån…? I trikåå? Ska vi….fnissfniss…göra TVÅ?!

Jag blir deppig av denna fantasi. Men inte lika deppig som av själva kollektionen. Jag tittar på ASOS:s istället. Eller Modcloth och drömmer om den vackraste baddräkten världen skådat…

Jag tänker inte anpassa mig efter vad folk tror är hälsosamt eller snyggt, jag tänker vara tjock och ha fina kläder PUNKT.

