På torsdag kan man kolla hur mycket man kan få i skatteåterbäring. Jag hoppas att jag får över 3000 denna gång. Om jag räknat rätt är det 3200. Men. Man vet aldrig. Jag är inte så bra på det där. Men vi håller tummarna, mkay? Sen vill jag också påpeka att jag inte blir jättesur om den är lägre, det går till saker jag tycker är viktigt.

Jag och Louice pratar om att hyra stuga i Ullared i juli, Gekås, denna orgie i smaklöshet. Nu kan det komma extremt mycket emellan, kan lista typ tio grejer. Men det vore himla mysigt att åka på lite semester. Blir i så fall borta två nätter vilket ju ger oss tid att enbart gå i affärer (om det bara regnar) eller även ta det lugnt och bada och dricka öl. Nu porrsurfar jag efter gekåskartor och sånt.

Jag var hos Josse och hängde med mina tjejer igår. Vi hade så himla mysigt. Så när jag tittar ut genom fönstret så har snön börjat dala ner…buhuu. Så jag stod vid busshållplatsen och var putt. Gick av vid möllan och gick resten. Jag visste ju att bussen jag helst tar inte gick vid 01.00 så det var extra surt att se den köra i motsatt körriktning, den skulle ju in till stan och vända sen. Men jag ville inte sitta och vänta i +1 timma heller. Särskilt som jag var rätt nykter.

Min kompis sambo frågade om jag ville följa med på summerburst. Är inte intresserad av såna sausagefests. Särskilt inte som vuxen och normalfungerande. Alltså, jag dissar inte mina vänner som ska gå, känner bara blä inom mig.

Sen vill jag säga en sak till. Jag är rädd för att skaffa körkort och köra bil. Inte för att jag inte tror jag klarar av det utan för alla jävla cyklister som saknar lampor och tror att de syns! När mamma körde mig till Josse igår, hon bor i en annan stadsdel, typ 6 km ifrån mig. Vi ”såg” under den korta turen 5 cyklister som helt saknade belysning. Jag är så jävla trött på människor som vägrar ta ansvar i trafiken. NEJ, ni syns inte!!! Nej, det är ingen bra idé att snabbt cykla ut i vägen för att man ”nog hinner”. Och jag pratar alltså om de människor som INTE sköter sig, de andra skiter jag i för det är faktiskt bara vanligt trafikvett att visa respekt. Och JA det finns bilister och fotgängare som beter sig minst lika illa men idag ragear jag om cyklister som saknar belysning. Så jävla oansvarigt och hur kul blir det den gång ens hjärna ligger 10 meter från kroppen, bara undrar? Slut på rant.

