Jag tänkte blogga ut ångesten som brinnande hat men orkar inte just nu eftersom jag sjunker ihop i en ångestgråthög då och då. Så jag fyller i ännu en jävla lista.

När vaknade du imorse?
 Vid 9.30.
Vad var det första du tänkte när du vaknade? TABLETT!

Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
 Louice. Vi pratade om påsken, barnen, jobbigheter och så vidare.

Har du ont någonstans?
 Ja, i magen och ryggen.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 Chokladtårtan jag gjorde på Halloween.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 Vet inte. Inget roligt i alla fall.
Vilken var den första hemsidan du gick in på internet? Whut? Någonsin? Yahoo kanske.
Vad ska du göra ikväll?
 Ligga i sängen och spela sims på telefonen. Tyvärr är alla mina simmar upptagna just nu. Vill bara att nån stryker mig över håret just nu.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
 Händerna mot himlen.
Vad tycker du om din blogg?
 Älskar den. Ett av de bästa besluten jag tagit. Vilken ventil. Vilken avlastning.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 Jag sydde nog.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
 Jag fick komplimanger för mina kurvor förut.
När fotade något senast, och vad?
 Min filtklädda kropp och datorn.
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Har inga.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
 Väggen.
Vad har du på dig idag? En svart och (ben)vitrandig kjol jag sytt med tyg från Tygladan. Kofta och rutiga knästrumpor. Ser halvt galet, halvt genialt ut.
