Hejhopp!

Tänkte göra en dagsredovisning efter mitt dygn på snusksite! Jag gick ju med eftersom jag ville se skillnaden i kommunikation jämfört med happypancake som är en site som är inriktad på långvariga(?) förhållanden. Det kan ju tyckas att jag lurar killarna genom att ha en presentation som egentligen används som studie men det skiter jag i, så jävla lättkränkta är väl inte folk tänker jag! Och dessutom vet man ju aldrig, kanske det finns nån trevlig. Jag har nu ansiktsbild och funderar på en urringningsbild.

Jag kan konstatera följande:

  • Det märks att vissa saknar de spärrar de vanligtvis har, så fort det kommer till sex tappar de samtidigt förmågan att vara trevliga. En frågar sig, är det ”spelet” som gör att en behåller artigheten? Frågorna är raka på ett irriterande sätt ibland: Var i länet bor du?????? Har du rakat musen idag? Har du myst (%&!?*#(!)/) med dig själv?
  • En del verkar go for anything och då känner jag mig mer som kött än sexy mama.
  • Det märks att det är få kvinnor på forumet, jag skulle kunna välja och vraka, det är liksom fullt kuksafari! Jag menar det. Det är också lite hemskt för det blir verkligen köttmarknad. Många har bilder på snoppar utan ansikten så det känns som att det är snopparna jag skriver till.
  • Jag är alltså delad till rak kommunikation. Dels är det skönt, man är tydlig med vad man söker och dels är det ganska skönt i och med att man slipper ”spelet” på vanliga nätdejtingsiter samtidigt som att det blir lite för närgånget för min smak.

Kan meddela att jag känner mig matt. Jag tror även att jag kan ha torkat ihop lite. Jag är inte en person som kräver att bli courted, uppvaktad och utbjuden på 3 dejter för att släppa till. Hehe, släppa till. Jag kräver inte sånt, jag efterfrågar bara lite artighet. Man KAN vara rak och trevlig. Nu är ju inte syftet för mig att egentligen söka sexpartner utan mer ett genuint intresse av hur kontaktbeteendet skiljer sig åt. Det får vara en jävligt bra kille i så fall och det tvivlar jag att jag hittar där.

Antal mail: 133

Antal mail jag besvarat: 14

Jag HINNER verkligen inte svara. Och jag har fått så många kukar i ansiktet idag så jag får ta en liten paus tror jag. Jag har seriöst sett den största snoppen i mitt liv.

Dagens gåta! Svarade jag snoppen?

