Tänkte sammanfatta lite till!

Efter tre dygn på snusksiten har jag nu funnit att det finns visst män som går upprätt och är seriösa. Alltså man kan ju vara seriös på en massa sätt och jag menar inte att man är oseriös för att man söker sex. Men. Jag har slutat helt att svara de där utan bild som bah ”ska vi ses och ha sex sötis?” Eftersom jag dels inte är intresserad, dels skulle jag ändå inte ligga med ett potentiellt monstrum.

Jag ifrågasätter också detta: ”Jag är en trevlig och välutbildad man med efterföljande kul och välbetalt jobb”. What’s up with that, som att jag bryr mig när det är sex det handlar om? Bryr man sig verkligen om om sånt? Ska jag ba ”Hej! Jag heter Klara, jag är sjukskriven, bor med mina föräldrar och har en nettoinkomst på 6000 kr/månad? Och killen som får mailet bara; dreggel…

Och dessa som vill busa och mysa, shut the fuck up!!! Det är inte sexigt.

Annars kan jag som sagt välja och vraka. Nu håller jag det ändå inte riktigt på den nivån men i alla fall.

Summa summarum:

Antal mail: 335

Varav mail jag svarat på: 32

