Alltså jag vet att jag är dum i huvudet nu men det har hänt så jävla bra saker det senaste att jag blir nervös för katastrofen!

Dels gick det bra med mina demoner i lördags, jag kände inte så mycket som jag trodde, det kändes rätt normalt. Bara en sån sak är otroligt lugnande för mig.

Igår ringde min handläggare från försäkringskassan och frågade om jag hade några pengar, annars skulle hon ringa och skynda på ärendet, det innebar att att de tog beslutet om fortsatt aktivitetsersättning fram till juni 2014 igår och idag fick jag det skriftligt. Så sen får jag väl vara frisk då.

Jag fick sjukt bra besked från stockölm och det är ett steg i riktning mot min dröm att ha pool i trädgården i framtiden. Skitbra kvinnor sa jag var knivskarp och briljant!!!

Fick jättebra mail, sen telefonsamtal om ett skrivuppdrag (inte marknadsföringsskit!) jag tyvärr inte kan ta nu såklart.

Har pratat med en helt normal, upprättgående man på snusksiten som verkar sjukt smart och trevlig.

Har fått en stock snus av min pappa! <3

Har beställt babyfoot som belöning till mig själv!

Jinxar jag nu när jag pratar om hur bra allt är? Jag skiter i det faktiskt!

