Jag har inte varit så aktiv här märker jag. Jag har varit upptagen med sms:ande, bebisar och ångest i en enda röra. Ångesten kom tillbaka några dagar efter det går bra nu, pengar rullar in som de ska nu och slog till ganska hårt igår. I sjuntorp. Bussen hem var jobbig men jag snusade och mindfulnessade te hell out of me och fick åka gratis. Söt tjej och allt det där.

Men det är egentligen ganska ok. Idag tog jag en sån där dag och vårdade min kropp som kvinnor ska och har alltid gjort sen tidernas begynnelse för det är så natuuuuurligt. Jag beställde baby foot som belöning till mig själv och sitter med det på fötterna i detta nu. Nu ska huden falla för att parafrasera vildvittrorna. Jag ska färga ögonbrynen och plocka dem och färga ögonfransarna. och titta på gengångare (Les Revenants).

Såg första avsnittet i vintras och shit vad spännande, vågar knappt se. Jag blev så fascinerad, rent psykologiskt, hur påverkas man när döda kommer tillbaka (som spöken)? Alltså eftersom det aldrig kommer hända blir det så intressant, helt vanliga människor med vanliga liv och döda anhöriga som återvänder. Nåja, jag ska fortsätta se sen och återkomma med rapport.

Jag köpte ett specialnummer av en historietidning, 116 sidor brott! också. Så jag råder mig säkert. Och Lady of Rage hjälper mig alltid.

 

