Gav mig själv 400 spänn på ebay. Fasen vilken lyx det är! Jag har okynnesshoppat hela dagen nästan. Har handlat 10 olika grejer(!), kanske visar jag sen. Lösögonfransar, ring som påminner om Yves Saint Laurents, örhängen, mobilskal, ansiktsmask, rävväskan and so on. Vilket innebär att jag kommer sälja/ge bort en del av mina kläder och accessoarer.

På torsdag åker jag till göteborg och ska träffa broshan, syster och fika med en ny bekantskap. Kanske träffa en annan som jag verkligen ville träffa men det verkar sådär just nu.

Idag har jag gjort aspirinmask, yogat, varit på trökig grupp och druckit alldeles för mycket cola zero. Och shoppat då. Kanske göra nåt åt mina naglar nu.

Jag har börjat fälla hud som faan. Ser så jävla äckligt ut och jag måste ha strumpor på mig! Jag som hatar det. Men annars blir det spår efter mig på golvet, heh.

