Jag har haft mycket trevligt! Med syskon och nya bekantskaper. Och efter syskonfikat idag lekte jag.med Milo. Det är så mysigt.

Det tar 28 minuter med tåget nuförtiden. Det töntiga är att jag saknar att det tog 40nånting minuter förut. Men bra för alla andra såklart, tur att inte jag bestämmer för jag älskar att åka tåg.

Nu ligger jag med nån pores be pure-mask som jag inte kunde låta bli att köpa. 99 spänn, det dödade mig inte direkt. Mina porer var så jävliga att jag var tvungen.

Snart kommer jag få såna där masker som drar bort all hud. Ska ha spadag med min bästis och visste att hon var sugen på den där som syns på nätet överallt. Detta är nån sorts kinesisk fejkvariant som förhoppningsvis innehåller mumiepulver. Live fast die young som man brukar säga va.

Nu är jag trött och måste sova. Kanske läser jag nåt.

