Nej, du är inte särskilt öppensinnad när du beskriver exakt hur en kvinna ska se ut och tycker att det är ok bara för att du inte tycker smala människor är attraktiva (och säger det). Jag är så jävla trött på människor som tycker att samhället blir bra och fint för att de säger ”only dogs go for bones, real men like curves”.

Det är inte sant. Det finns en massa män som föredrar smala kvinnor som är bra män. Det är en preferens, inte alltid ett förtryck och så länge de inte sprider fatshaming, vad spelar det för roll?

Vad faan är en riktig man?

Är det fräscht att byta ut ett (relativt) snävt ideal mot ett annat?

Svaret är ju självklart nej men dessa män verkar tro att man ska bli glad. Jag blir inte glad, jag blir sjukt sur och upprörd över att vissa män ser deras sexuella preferens som en gudagåva till mig som är tjock. Min duglighet sitter inte i om en man anser att jag är knullbar eller inte! Det du säger är att du tycker att jag är snygg så länge jag är tjock/kurvig. Det ger zombieeffekten:

IMG_20121027_173122

Det finns en massa sätt att bekräfta en person, att visa att den är fin and so on. Varför man behöver tala om att andra är oattraktiva är för mig en gåta.

Får väl lägga in denna klausul för tydligen är det så jävla svårt för vem som helst att förstå innebörden av en text alternativt läsa färdigt den. Jag har inget emot att människor har olika sexuella preferenser. Det handlar om de som adresserar dem med nån sorts illa dold stolthet! Man får tända på vad faan man vill. Men jag tycker det är viktigt att fråga sig varför man vill dela dem på detta sätt.

Jag tar gärna emot komplimanger men inte såna som innebär att man trashar andra. Tycker att big beautiful woman är ett ganska dåligt begrepp. Dels får man det att låta som att tjockisar är nån sorts avart, som att de inte får ligga. Som att det är en fetisch.

Så nej, jag tänker inte besvara deras mail eller ligga med dem.

*BBW – Big beautiful woman/women

