En sak jag finner otroligt intressant på snusksiten är hur många bra killar™ det finns! Det är MrNiceguy hit och MrNiceGuy dit. Exempel på mail (i urval):

”Har du du lust och lära känna en trevlig,skön,social o omtänksam man på 25 år från västkusten ?=)”

”kanon snygg är du ..
lust att skriva med mig?
en trevlig supergo singel kille från linköping.
kram danne”

”Hej, är helt ny här men kan redan konstatera att du är bland det sötaste jag sett!
Är en lång manlig man från GBG. Ser bra ut och är normalbyggd.
Är social, trevlig, trygg, lättsam charmig, har humor och är nästan för bra för att vara sann :-)
Skulle bli superglad om du ville höra av dig!
Kram/NN”

”Snygg, trevlig och vältränad man, 24, med en mycket skön och stabil kuk finnes! Hör av dig! ;)
Kram”

Man kan ju ställa sig frågan rent krasst, FINNS det verkligen så många bra killar? De mail jag fått från tjejer kan jag inte göra en ordentlig analys av since jag inte vill träffa tjejer i dessa sammanhang. De är oftast timida (antagligen eftersom de inte vill störa mig alltför mycket.) Men jag undrar; Guys, skriver tjejerna också såhär?

Jag kan ju länka till denna fantastiska youtube-killen, Kevin Peterson. Han har gjort en video där han berättar vad en schysst kille INTE är. Den är bra och pedagogisk. Jag tänker hela tiden JA! JA! JA! när jag ser den. Inte som att jag kommer eller så (även om jag inte skulle dra mig för att ligga med honom och ge löften till honom, eventuellt i en religiös ceremoni). Detta citat kommer ur videon:

”Dude, this is not a fucking transaction were you walk to the cashier and pull out your nice bucks and buy sex and romance.”

SE.

