Vill bara dissa en massa saker men tänkt om nån blir kränkt och så vidare. Vill ändå framhålla att fransk manikyr på fötterna kan vara något av det fulaste jag sett. Och att jag var smashing på Tip the velvet, typ såhär:

20130428_013618

Mina bröst var all over the place för att parafrasera Hans Kunglig Höghet Daniel, Prins av Sverige, Hertig av Västergötland. Som sig bör. Väldigt många på klubben såg helt fantastiska ut och alla jag hängde med innan vad amaaazing, bland annat dessa donnor plus delar av Ravishing Byrds!

Jag har sytt benet i håret och toppen, på en vanlig H&M-kjol har jag sytt fast massa tyll bara. Jag hade lila lepardpumps också.

Annars händer det sådär mycket. Ska tåga med sossar (sic!) på 1 maj troligen. Lena Hallengren talar. Hade önskat att jag kunnat ta mig till göteborg eftersom Anne Sjögren, Jonas Sjöstedt och Juliana Munoz talar. Jag är mest sugen på att se partiledaren såklart. När jag funderade på nationalsången började jag nynna på internationalen, jag tänkte verkligen att jag sjöng nationalsången (som egentligen inte är en officiell nationalsång om en ska vara petig…) Jag är väl fostrad!

Och appropå ingenting (igen), VARför tror män att man tänder på dem automatiskt?! Varför skulle jag ligga med nån som inte ens har foto? Så jävla obegripligt.

