Såhär har jag sett ut idag:

image

Lite ansträngd på grund av alltför många komplimanger. Och när han ser mig i kameran och kallar mig vackraste väsen är det som att jag försvinner. Att män(niskor) gör en till något man inte är, det är nog något alla kvinnor upplever.

image

Må låta förmätet, visst. Det är inte synd om mig men Monroe har rätt. För man kan inte leva upp till något man aldrig varit. Allt jag är, alla egenskaper jag har, och så tömmer han mig på innehåll. Och vad gör man när this pretty don’t work no more? Oron bror.

Edit; Oväntat att man fick en kommentar om att man måste ta emot alla komplimanger oavsett vad de innebär! Nej jag tänker inte ta emot en komplimang som gör mig till en fantasi! Det är inte farligt och det är inte synd om mig men jag blir fruktansvärt provocerad av att ses som en docka! Vet ni vad en docka är? Något man leker med! Vet ni vad ett väsen är? (I detta sammanhang.) En änglalik varelse. Jag är ingetdera. Jag är som Meredith Brooks och jag sitter inte här och skryter! Detta är något många kvinnor får höra och det ställer orimliga förväntningar på en. Jag är inte bara mitt utseende utan en massa saker.

