Jag fascineras lite av detta att man ska ta emot en komplimang oavsett om man tycker den är smickrande eller ej. Då kan man ju såra stackarn som så ovetandes SAGT NÅGOT SNÄLLT!

Jag har kommit fram till att enligt kommentatorn är jag:

Är osäker för att jag skriver om mitt utseende i andras ögon

Ska lära mig den korrekta betydelsen av begreppet väsen

Ska be om ursäkt till personen som gett mig komplimangen (varför vet jag inte)

Ni kan läsa kommentarerna under ”I guess I’m just a fantasy” mitt fruktansvärda regelbrott, nämligen att citera en känd person – Likställt med att vilja  likna sig vid den. Att det handlade om att Monroe sagt något otroligt träffande enligt mig glöms bort.

Nåja, kan inte ni andra tycka nu och jag frågar främst kvinnor;

Har ni upplevt att ni hamnat på nån sorts piedestal och reducerats till enbart your good looks? Vad kände ni då? Är det något som känns trevligt, jobbigt eller dubbelt?

Jag frågar alltså utan någon anklagelse, vill gärna veta vad ni tycker och tänker om detta.

