Jag vet att detta är att slå in öppna dörrar men outlook, what the hell?! Ok, jag kan överleva med mailen men appen, hur i helvete tänkte de? Designen är bajs, svårmanövrerad och visar bara 5 mail i taget. Man kan inte zooma, varken in eller ut vilket innebär att man får gömma sig. Jag har fortfarande inte lärt mig exakt hur man ser nya mail. Jag vet att om jag är uppkopplad till wifi så funkar det om jag trycker lite speciellt på vissa ställen men den uppdaterar faan inte annars! Jag är tydligen inte ensam, har suttit och läst recensionerna nu och 98% har gett den 1/5 i betyg. Varför ändra på något som fungerar?! Uppgradering är ett ord som ska beskriva förbättringar.

Ps: Även skittaskigt mot mig med npf/npf-liknande symptom, sådär rörigt hjälper inte direkt…

Annan rolig grej; Har fortfarande massor av besökare från vintageprylar. Undrar om jag snart får tårtor med shabby chica flaggor på i brevinkastet snart.