En märklig sak är mäns* oförmåga att hantera avvisanden på snusksiten. Vissa svarar jag inte eftersom jag ser att vi inte har något gemensamt alternativt, personen är ingen jag attraheras av. Det är inget konstigt. På snusksiten kan man skicka typ standardiserade meddelanden typ ”du är inte den jag söker” eller något liknande. När jag skickar iväg ett sådant får jag hälften av gångerna ”hur vet du det?” som svar. FÖR ATT JAG FUCKING INTE ÄR INTRESSERAD AV DIG KANSKE? Alltså, jag skriver inte sånt, jag svarar helt enkelt ingenting. Det man man ju ta som oartigt och se stickan i den andras öga och så vidare men hur fasen ska jag hinna? Som tjej är man typ rockstjärna! Man får asmånga mail. Och om jag inte är intresserad/blir avtänd av den personens sexuella preferenser eller om jag finner den personen oattraktiv så har jag ingen lust att ”försöka”.

Dessutom, alla som skickar tusen mail! Det finns inget som är så avtändande som tjat. Jag bara torkar ihop på 2 sekunder.

* Ligger bara med män därför är undersökningen endast utförd på dessa. Vet ej hur kvinns beter sig.

