Detta när vänner på ett mycket subtilt sätt försöker få en att må lite dåligt. Är det verkligen så enkelt som att de saknar självkänsla? Att de inte är något om de inte gör något? Ja ja ja. Jag mår inte dåligt annat än att jag skäms å hennes vägnar.

Jag köpte för övrigt ett 18-pack med cola zero (seriöst bästa lightsmaken) i förrgår. Kändes mycket somrigt. Läskburkar är sommar. Dessutom funkar de bra när jag vill ha ett sömnadsrace. Då är jag som bäst. Då är jag i mitt esse.

Har typ kramp i handen nu. Från klockan 2 tills nu, klockan 6 har jag fyllt i en sifoundersökning ”sverige nu 2013”. Nu är jag med i en sorts utlottning av premieobligationer. Den 9/12(!) är det dragning och då ska jag vinna cash. Jag fick välja belöning också, valde en biobiljett och en trisslott. Guva kul!

