Lite ändring på schemat som gjorde att jag åkte med Ronja och Jon till Ikea igår= roligare. Föll till föga och köpte shabby schic-skit. Kan visa? I den randiga gulligulllådan ska jag ha allt mitt paketinslagningssmusch liggande i fina rader. De ska sticka ut lite hafsigt ur en byrålåda med patina också. För jag har en hel hylla med sånt eftersom jag slår in paket HELA TIDEN. Och varför ska de då inte ligga snyggt? Ok sorry. Ska sluta nu.

2013-06-27-12-59-35_deco

Jag åt kycklingfilé och pommes med bearnasiesås förresten. Drack cola. Rätt gött faktiskt. Tyvärr fick vi stressäta eftersom vi ville se mycket av varuhuset innan stängning. Tydligen tredje största i sverige. Märkte ingen skillnad, såg likadant ut som alla andra ikeavaruhus.

Ronja cyklade lite också.

20130626_184705

