Känner att min nya medicin inte hjälper så bra. Jag orkar inte le så mycket. Jag oroar mig för att gå ut och stöta på de där. Det har jag inte gjort på väldigt länge. Väldigt länge har jag känt mig relativt trygg i min stad och jag har inte sett dem på år och dar. Jag tror de bor långt bort. Men nu bubblar det upp och jag blir misstänksam och försiktig. Man kan ju tycka att det är bra att vara försiktig men inte såhär. Jag vill inte utveckla nån form av social fobi nu. Den senaste tiden har någon dessutom ringt mig vid märkliga tidpunkter också. Märkliga så till vida att personen ringer på natten eller tidigt på morgonen.

Förresten! Hur ser ni på det här att vissa på dejtingsiter inte vill visa sitt ansikte, ens när man pratat med dem ett tag? Har hänt mig flera gånger nu. 2 personer har anklagat mig för att tro att de var våldtäktsmän (sic!) för att jag bett om foto. Bitch please, jag vill väl veta om jag finner dem attraktiva eller? Är jag paranoid för att jag vill se foton? Jag tycker att att det handlar om allmän hyfs och klart som faan att man vill se det innan man träffar dem. Andra gånger har de bara kallat mig ytlig. Obs! Jag är väldigt trevlig i dejtingformat så det är inte min ”inställning” som det är fel på.

 

