Ja hej. Jag ville mest berätta att det är bra med mig och att jag har kul. Ska eventuellt träffa trevlig man från göteborg imorgon. Känns bra, all casual. Tänker att det är nu eller mellan äktenskapen man kan göra sånt för jag är inte polyamorös eller vad det heter. Kommer dock dissa honom om jag åker och badar imorgon. Simning slår allt. Brände mig lite igår på stranden men inte jobbigt mycket. (Då jag inte badade eftersom det var max 15 grader, fötterna domnade typ.)  Hade smörjt in mig duktigt nog.

Vet inte vilka samhällsfrågor jag ska uttala mig om för jag orkar faan inte ta ställning och förhålla mig till allt. Kan skriva om något historiskt nån dag. Tänkte skriva om Erik XIVs fruga Karin Månsdotter men det ämnet norpade ju Herman Lindqvist i veckan. Fuck.

Jag kollar höstmode. Funderar på vad jag kan sy och om det är värt att köpa en ullcape i höst, kommer jag använda den and so on. Jag har tappat lite stilkänsla nu på sommaren, jag är ju en höstmode-människa. Dressat. Har i alla fall en lång leopardklänning från H&M som jag tycker ni borde köpa, passar även oss tjockisar, här. Den är typ fantastisk, somrig och bekväm. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig mer. Har tröttnat på min stil tror jag. Känner lite (helt seriöst) att jag är snygg i allt men vet inte vad JAG vill ha. Ja ja. Ilandsproblem och what not.

Jag är uppenbarligen inte så mycket här men finns ju på insta och twitter som ni kanske vet. Mer aktiv där tror jag. Har det förnedrande nicket hatchetfacesv. Alltså sv är förnedrande, vill ju vara the one and only H A T C H E T F A C E.

Nu ska jag baka chokladtårta, kom och ät!

 

