Det märks att jag brutit armen, har inte skrivit här på evigheter jö! Min födelsedagsfest var den bästa på flera år! Så himla glad för det.

Igår kände jag att jag var otroligt glad för att jag är singel på grund av anledningar. Konfliktgrejen. Ibland blir jag ju sugen på en snubbe. Nu är jag nöjd för ett tag.

Här får ni en lista på svåra grejer när man brutit armen;

Klämma ur det sista ur tandkrämstuben.

Lyfta tungt

Att inte klia under gipset.

Funderade helt seriöst på att klippa av det igår och skylla på att jag fått vatten på det. Kanske gör det. På tisdag ska det av för röntgen. Tror ändå att det är bra för mina tvångshandlingar att ha  gips. Eftersom jag är så bakterienojig har jag ju inte kunnat tvätta mig helt och det har fått mig att lugna ner mig med det. Chillaxa om man så vill.

Idag ska jag handla för ett presentkort på indiska, yay! Sen bad.

