Jag skriver inte detta för att förlöjliga eventuella män som läser detta. Antagligen är ni fullständigt normala och trevliga. Kanske. Tjejer beter sig säkerligen illa också, inget war between the sexes alltså. Men gud. vad. trött. jag. blir. på. en del som skriver till mig på snusksiten. Jag har tagit upp det massa gånger men jag kommer liksom inte på ett svar till varför de beter sig på dette visET!

Jag får ett mail från en kille som vill ses. Jag kolla hans profil. Om jag tycker att han skriver nåt osympatiskt/ointressant(/enligt mig oattraktiv) på sin profil svarar jag inte. Jag har ingen lust att vara trevlig mot otrevliga. Då kan svaren låta såhär ”vad faan svarar du inte för, inte så jävla jobbigt eller?!” ”???????” och så vidare. Detta är alltså inte riktat till trevliga män som inte får svar på dejtingsiter, har jag varit tydlig med det nu? Ok. Det är män som bland annat skriver ”inga psykfall tack!” Faktiskt jävligt otrevligt.

Observera; Jag tycker definitivt att man ska skriva upp sina preferenser om man gillar smala/tjocka/tränade/rakade/orakade/skägg och mustasch(jag) men man kan faan inte förvänta sig ett trevligt svar när man formulerat sig drygt. Om jag inte får svar av en på siten tänker jag att jag inte motsvarar hans preferenser/jag skrev något han inte tyckte om. I sista hand (eller inte alls) tänker jag ”vad faan är det för fel på personen som inte svarar mig?!” Varför är det så svårt att se sin egen del i en konversation?

Jag är inte mästare på dejting, detta är bara en återkommande grej som är så jävla irriterande att jag måste häva ur mig.

