Fick presentkort på bokus i födelsedagspresent. Beställde bara pockets och lyckades få 7 stycken för det nätta priset av 279 kr. Dessa:

Förföra demonen

Friare kan ingen vara

Konsten att vara kvinna

Hello Kitty måste dö

Iakttagelserna

Vätten

Dödens mästarinna

Orkar inte lista författarna. Konsten…mest för att höra vad allt fjun handlade om. Hon verkar ju inte vidare smart eller sympatisk, Moran. Hög igenkänningsfaktor har jag hört men det finns saker jag kan känna igen mig i i Löwengrips bok också. Idag kom jag på fler böcker och eftersom jag hade en del av presentkortet kvar bestämde jag mig för att vara dekadent och beställa inbundna böcker(!) och dessutom 3 stycken. Fallna kvinnor, Snögloben och How to survive a garden gnome attack. Alla 3 lika nödvändiga.

Dödens mästarinna har jag börjat på men aldrig avslutat och jag gillar den verkligen. Men när skruven dras åt, så himla bra men det sa jag ju igår.

Hösten är på väg, det har luktat i dagar nu. Det är varmt fortfarande men jag vet. Jag blir alltid lite ledsen när en årstid går över i en annan men jag känner också ett behov av att sy. Även det ett tecken på ny säsong.

 

 

