Har vaxat mig! Själv! Det gick med lite meck och nu väntar jag på kli och så. Testade att badda med vodka efteråt (nöden är uppfinningarnas moder) och det sved ju en del men rätt lugnt ändå. När jag blir rik ska jag ha en massa folk som tjänar mig. En psykolog, en PT, en kock, en frisör/vaxare och några ligg. On call liksom. Obs, jag betalar inte liggen alltså. Only in…sweat! Ok, jag vill inte ha en stab men det vore kul ibland.

För övrigt såg jag några tyskar på sjukhuset när jag kollade armen. Jag såg att de var tyskar redan innan de öppnat munnen. Det är nåt med stilen plus att mamman hade birkenstock.

Imorgon dricker jag vodka med Åke och förhoppningsvis några fler, komsi komsi. Ska vara wingwoman. Vet inte vilken typ av skor jag ska ha som wingwoman though. Jag tror jag är förtjusande. Får bara inte göra mig för snygg för då kommer tjejerna att känna sig hotade, the game och sånt därnt.

Och hur äckligt var inte detta?! Det sitter alltså en familj och lipar åt att de inte får tillbaka pengarna de betalat för en resa till Egypten. Deras son blev rädd nu när det var oroligheter och då tyckte de minsann att Ving kunde rucka på reglerna eftersom DET HAR JU INTE HÄNT ÖVER NATTEN. Alltså boka inte överhuvudtaget då era idioter. Det har varit oroligt länge ja men det är faan inte synd om er. Människor som ställer upp med namn och bild alltså, skäms de inte? Det finns en särskild plats i helvetet för såna som dem.

Berättade jag att jag blev uppraggad på bibblan igår? Tänkte säga nej först men hörde mig själv säga ja. Och nån gång ska ju vara den första. Ni kan ju läsa detta sen med glädje om jag kommer gifta mig med honom eller sorg om han kommer mörda mig. Han var himla trevlig och vi ska fika i nästa vecka.

Men nu tänkte jag ta min medicin faktiskt och lägga mig med Dödens mästarinna, hittills ganska bra förutom vissa vidriga detaljer men jag är en sucker för historiska skildringar och deckare som inte handlar om nån grå, svensk kuststad där en kvinna/man försöker få ihop livspusslet och lösa nåt sexigt mord.

Goodnight children!

