Ja, det händer inte särskilt mycket här. Ärligt talat händer så lite att jag känner mig pepp på att gå till psykologen imorgon eftersom jag då kan sätta ihop en outfit. Mitt enda nöje. Nä, faan vad sorgligt. Riktigt så är det inte. Jag drömde en mardröm imorse. Vaknade med värsta hjärtklappningen, en sån där dröm som känns verklig! Vanligtvis är jag alltid medveten om att jag drömmer. Denna gång drömde jag att min ena framtand hade en spricka som delade hela tanden. Fick fullständig panik och när jag vaknade var det med största lättnad. Jag förklarade till och med för mig själv att det bara var en dröm. Hoppas vid gud att det aldrig händer.

Trodde för några sekunder att jag hade skabb tills jag kom på (läs; blev uppmärksammad på) att soleksem och värmeutslag kan se ut så. Troligare kanske med tanke på att jag har eksem ganska ofta överlag.

Har jag berättat när jag blev frälst förresten? Det var midsommar och en av deltagarna spelade house så högt att det enligt min decibelmätare stod på 70 i det rummet jag låg i som för övrigt inte låg vägg i vägg med högtalaren. Jag bad och bad till en högre makt att det skulle ta slut!!! och då gjorde det det. Högtalaren gick sönder. Inte för att det är så trevligt för ägaren men jag trodde verkligen på gud i det ögonblicket. Sen gick det några veckor och badvädret var fantastiskt och då fick jag gipsa armen. Då gick det liksom över.

Nu ska jag sova.

 

 

 

