VEM KRAMADE DU SENAST: Zahra tror jag! Sheisse, behöver kramas mer tror jag.

HUR LÄNGE SOV DU INATT: ca 9 timmar.

NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Typ snart. Klockan är snart 24, då går förtrollningen över. Ha. Ha. Ha.

VAD ÅT DU SENAST: Lite vitlöksbröd.

VAD GJORDE DU FÖR TRE TIMMAR SEN: Satt och porrsurfade på Tiffanys. Vet exakt vilken ring jag vill ha. Jag har inte råd själv så tipsa de som kan ge mig den. Ja, för bövelen, tipsa om en bra kille först som jag kan gifta mig med.

VEM SKRATTADE DU ÅT SENAST: Åh, tror det var åt Jimmie Åkesson, det där att han inte vet hur man uttalar namnet på hans bok.

VEM RINGDE DU SENAST: Pappa

VEM RINGDE DIG SENAST: En arbetsterapeut jag ska träffa för min arm.

VEM SMS:ADE DU SENAST: Pappa.

VEM SMS:ADE DIG SENAST: Pappa.

VAD GJORDE DU IGÅR: Läste, skrev. Åt. Solade. Tränade. Vanliga grejer.

VAD SKA DU GÖRA NU: Läsa.

VAD SKA DU GÖRA SEN: Sova?!

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Psykologbesök på schemat.

VEM TRÄFFADE DU SIST: Mamma.

VEM SKULLE DU VILJA TRÄFFA NU: Ett ligg.

VAD ÄR DET BÄSTA JUST NU: Att jag har Snögloben av Amanda Hellberg som liggger och väntar på mig.

VAD ÄR DET SÄMSTA JUST NU: Att jag har ont i magen.

DAGENS LÅT: Det ska bli slut på rumban – Röda bönor

VAD ÄR DU: Lite sur?

VAD ÄR DU RÄDD FÖR: Ensamhet, att mina tänder ska trilla ut, att människor jag tycker om ska dö. Obs, utan inbördes ordning.

ÄR DU ATEIST: Nej. Jag är väl svennig på det sättet, jag ”tror på något”.

HAR DU LÄST BROTT&STRAFF: Nej, borde jag det eller?

ÅSIKT OM HIPPIES: Mja, har ingen direkt åsikt. Det är la gulligt om det är ett fritidsintresse men flum är inte min grej.

HUR GAMMAL ÄR DU: 29!

GÅR DU PÅ DIET: Nä, eller vadå? Jag äter väl enligt kostcirkeln typ. Ganska duktig med mat nuförtiden. Förut slutade jag ibland att äta i perioder, det har jag kommit över. Nöjd.

VEM SAKNAR DU: En kompis plus ett ligg. Ej samtidigt.

FAVORITLÄSK: Coca cola.

BÄSTA FRISYR: Page, just nu är det uppsatt i nån härva, kan visa bild på insta imorgon. Heter hatchetfacesv.

Har märkt att när jag gör 20 frågor typ så låter jag typ irriterad. Som att jag inte själv valt att kopiera listan, lägga upp den i ett inlägg, fylla i svaren och publicera inlägget liksom. Heh. NU ska jag lägga mig.

