Jag kollar på många kriminalserier även om jag bara aktivt följer criminal minds och hade jag inte varit rädd för saker som luktar illa eller insekter i lik hade jag nog blivit patolog eller rättsläkare, det är ju sjukt intressant att få veta hur människokroppen ser ut så istället för att Dr Oz tar med en frisk och en sönderrökt lunga på Oprah. Att få veta när var hur människor dör. Obs, fattar att det är mest rutinfall man får gräva i men ändå.

Det jag blir galen på just idag är att det alltid ska vara nån speciell dödsorsak och att man då lätt kan gissa mördaren. Typ ”det här gruset finns enbart på en öde ö i karibien som man bara kan ta sig till via en stor fågel, därför måste mördaren vara en lättviktig person med fågelintresse, dessutom är det bara en person om året som reser dit så detta är mördaren”.  Alltså, till och med Thord Haraldsson skulle ju kunna lösa det brottet! Så tröttsamt.

Idag ska jag städa för pengar. Inte i nån annans hem mind you.

Jag är halvt om halvt sjuk och rätt seg så det var väl tur att jag och Louice inte åkte och kollade på bebis igår. Har nog bihåleinflammation. De får nog snart spola mina öron och näsa, fy faan. Jag brukar inte vara så påverkad av det men nu har jag ont i halsen också men det kanske inte hänger ihop.

Och vet ni vad jag drömmer om? En goodiebag laddad med massa grejer. Det närmaste jag kommer är giftbagen man får när man beställer smink. Jag kan liksom hora lite för den, det är ok. (Inte med min kropp då.) Jag vill bli sponsrad!!! Gillar kontorsmatierial, snus och smink.

