I måndags blev jag ”hotad” på snusksiten. Tänker prata med min mammas advokat men gissar att inget kommer hända om man anmäler. Allra högst kan det juridiskt räknas förolämpning skulle jag tro. Blev sjukt arg och han ska inte tro att han kan fortsätta med det, han blir säkert avstängd åtminstone. Inte rädd konstigt nog. Vet ni det töntigaste? Att han blockat mig direkt efter han skickat mailet, patetiska jävel.

Jag mådde dåligt idag för att jag glömt hämta ut lamotrigin men nu är det bra igen.

Bakade bullar med yrsel.

Jag hälsade på kompisar som fått barn, Lily! De vill inte ha bilder på henne på nätet så som plåster på såren (really, hon blinkar med ena ögat och ler) kan ni få se en bild på mitt bröst, det större:

image

Nu ska jag sova. Eller snart i alla fall. Först ska jag prata med trevlig människa plus läsa.

