Igår var jag och Katta på bokmässan. Hade tänkt köpa Martin Kellermans senaste album men hittade det ju inte. Nu har jag förstått att jag såg det utan att fatta vilket det var, jälla skit! Kollade i alla fall på honom och han såg ju ut som vanligt.

Vi lyssnade på en diskussion om Sydafrika 20 år efter typ. Det var intressant. Jag såg Zolfagary, Greider, Nanna Johansson och Ellen Ekman. Och Moran! Blev sjukt irriterad med en gång.

Jag tog ett sånt där erbjudande,  helår med Bang & Galago +två böcker för 399. Tyckte det var värt. Så nu ska jag läsa hur man botar en feminist och allt kommer att bli bra.

Vi träffade också kompisar vilket innebar att vi efteråt gick och åt och drack öl. Vi var jobbigast på tåget hem. Ström fanns det ingen heller när vi skulle ladda mobilen och allt. 

Måndag kommer bli en sån där rolig dag. Ska ringa till vårdcentralen och be om tid för dessa helveteseksem, kanske slutar tjata om det sen. Höra av mig till närhälsan för att kolla armen.

Ringa polisen alternativt gå ner till stationen och anmäla hotet jag fick på snusksiten. Sa jag det? Idiotjävel.

image

Fick svar av jurist att jag skulle anmäla men att det troligen inte skulle hända något men det levde i alla fall upp till hot (i lagtexten) om våld trots att han inte skrivit att han själv skulle våldta mig och förolämpning.

Gissar att det är ungefär 5 % chans att han skulle dömas för förolämpning.

Tänkte passa på att hiv-testa mig. Har tänkt göra det länge.

Mitt liv just nu. Blandade känslor.

