Handlade havremjölk och soygurt så att jag liksom inte skulle få en chans att fuska med den mjölkfria kosten. Havremjölken gick helt ok, dricker det typ aldrig ändå, har det mest i te eller mat så det funkar. Ska bli spännande detta. Får väl skita i kanelbullens dag since inga kanelbullar är bättre än bregottfria kanelbullar. (Ja, i fyllningen är min hemliga ingrediens bregott extrasaltat, varsågod för tips!)b Det kommer jag att sakna, bregott, men smör är inte allt i mitt liv som tur är. Men ni vet att bloggen kommer upptas av tråkiga rapporter om mjölkallergi snart. Jag är väldigt tillfreds med att jag antagligen inte kommer att dö av eksem i alla fall.

Imorgon ska jag till psykologen, franskan och sen typ dejt? Jag är inte säker ännu men får väl se. Om typ-dejten blir av alltså. Jag är tveksam som vanligt. Orkar inte riktigt engagera mig i relationer, tar en massa energi som jag hellre lägger på annat. Observera noga att jag aldrig kommer bli del av nåt energitjuvkollektiv, sånt kan nån livscoach ägna sin tid åt och skratta hela vägen till banken men orka engagera sig i ombytliga personer, människor som är schyssta snubbar men egentligen lika douchiga som alla andra. Kanske låter cynisk eller bitter men jag är nog inte det, är rätt neutral. Sex är sjukt bekvämt men relationer, inte nu. (”Hej vill du bli min tjej? -Nä, jag går i terapi!”) Ni kan dock hålla er lugna, den vanliga aversionen mot manligheten i stort finns ju alltid där för er, som en liten vän.

Nu ska jag slita av mig mina kläder och klia mig.

