Önskar att jag kunde fungera normalt och till exempel se min syster som ”debattsugen publik” (det är vad de kallas på riktigt ja) på svt debatt men det var ju tydligen omöjligt. Började få doftminnen så fort reportern öppnade munnen. Men det var väl rätt väntat antar jag. Hatar att bli besviken på mig själv bara.

Imorgon tänker jag ta det lugnt. Kanske bakar jag kanelbullar. Kul att inte kunna äta en enda själv.på grund av jävla mjölkprotein  men Olof kommer och han tycker himla mycket om dem, det är kul att pyssla plus att jag ändå gör vad som helst för att slippa denna  helveteseld. Ja ni kanske tycker jag överdriver men så är det inte ni som är täckta av nässelutslag och blåmärken (för att jag kliat för hårt) heller.

Nåja, det är synd om mänskorna! Ska sova i skön säng nu, fryser inte, är inte hungrig, har en massa att läsa och människor doom tycker om mig och som jag tycker om.

