Det roliga i att ta reda på identiteter på internet! Och jag är inte ens bra med daaaa-ta! (Sägs på samma sätt som i masjävlar.) Har för mycket tid helt enkelt. Och så är det sjukt mycket enklare än jag trott.

Imorgon hade jag tänkt att lägra en läcker göteborgare, han verkar intressant hittills. Jag försöker propagera för att fler flyttar hit eftersom livet skulle vara extremt mycket enklare om man bodde nära. Det blir en sån sport om man ska ta sig till göteborg och så. Jag sportar tillräckligt.  Det är lite lustigt att jag hyser en sån aversion mot min stad och delar av befolkningen när jag inte vill flytta på mig. I och för sig känns det säkert annorlunda när jag kan börja plugga på riktigt igen.

Sen har jag en ny pet peeve, när människor säger ”jag tror inte på monogami!” Ok? Jag tror inte på polygami heller, jag tror på köttets lust och själens obotliga ensamhet. För att vara klyschig. Kanske låter negativ hära men gud, det är din tolkning, gå på skratterapi eller nåt då om du hellre känner för det.Idag har jag mest suttit och hånat diverse människors uttalanden och känner mig lite som en elak högstadietjej, seriöst, varannan mening har idag varit nedsättande/hånande. Kanske är det jag som behöver en skratterapeut.

Har jag berättat om franskan nånting? It’s all coming back to me now for att parafrasera Ms Dion, väldigt mycket har kommit fram men jag behövde börja med nybörjarkursen, nu känner jag mig liksom bäst hela tiden. Och herre, det är en störig människa där! Vad kunde man vänta sig tänker ni. Ja, inte att hen skulle DELA UT STENCILER MED VANLIGA FRANSKA FRASER PÅ ANDRA GÅNGEN I ALLA FALL. Det är ju inte som att läraren skulle lära ut det liksom. Skulle bli skitsur om jag var lärare, vem gör så?! Kanske är det därför jag inte är lärare. Jag skulle göra mig ovän med såna.

 

