Jag ville ha ett par snygga skor från swedish hasbeens, eller rättare sagt, jag tänkte önska mig i 30-årspresent nästa år eftersom de är något dyra. Och i webbshopen står det i inches! Det är väl en svensk site tänkte jag och skrev ett mail och undrade varför det inte stod i centimeter och att inch är ett utgående mått, väl syrligt märkte jag i efterhand men i alla fall! De svarade att det.inte alls är utgående utan ett vedertaget mått i usa.

Ja, bland pöbeln (skämt) ja men till och med usa börjar lämna det. Herreguuud, är väl inte helt okunnig heller!

Ja, ganska kul i alla fall. Idag har jag haft ångest på bussen men pratade som tur var med Katta när jobbig gubbe satte sig bredvid. Han gick sen (yay!)

Imorgon är det julafton med Kattarejna och mor står hela dagen vid sin spis. Ska städa och fixa mat med mera. Känns bra. Gör som husmödrar i alla tider och fejar bort min ångest. Var även förutseende nog att köpa choklad, diklofenak och satsumas eftersom jag ska ha mens imorgon.

image

Tackåhej!

