Var med om en ny läskig grej idag. Har haft mensvärk och suttit och chattat på Facebook i telefonen och läst. Nu ikväll satte jag mig vid datorn en stund. Vad hände? Högtalaren började leva ett eget liv igen.

Jag sjöng med i diamonds and rust och sen annan musik. En timma senare sitter jag och skriver. What happens? Helt plötsligt börjar diamonds and rust spelas igen, MED MIN RÖST. Jag sjunger alltså med, min röst hörs också i datorhögtalaren. I windows media player som jag spelar upp röda bönors ‘det ska bli slut på rumban’ står det fortfarande att det är den som spelas och jag kan för mitt liv inte förstå hur jag spelats in?! Vi har ingen mikrofon som gjort att det kunde spelas in så jag fattar verkligen inte!

Spelade in en film med telefonen så att ingen ska tro att jag fejkar. Ska visa Katta snarast möjligt!

