Har börjat med experimentet ”var ärlig” som så många killar* skriver i mail på snusksiten att de uppskattar. Trodde ju att det skulle bli en schlager men tänk så fel jag hade. Massa arga mail tillbaka. Jag började frångå ”it’s not you, it’s me” och säga THA TRUTH. Till dem som bett om anledning såklart man är väl inte ond. Jag har till exempel svarat:

Har inte hunnit/orkat svara

Kan inte, du är för lik min bror

Du är inte min typ

Du attraherar mig inte

Tycker att din snopp ser väldigt konstig ut

Det var en jättetråkig fantasi du presenterade i mailet

Du ger ett aggressivt/elakt/drygt intryck och det är sjukt avtändande

DU HAR SKRIVIT ATT DU INTE VILL HA KONTAKT MED KVINNOR SOM JAG

Jag har experimenterat med att enbart skriva att personen inte är min typ, det har dock resulterat i fler frågor. Så nu är jag bad cop ett tag. Man får ha roligt i det lilla som en säger.

 

 

 

 

*killar =de enda jag har erfarenhet av på snusksiter

