Jag vet inte vad det är med mig idag. Blev till exempel irriterad på en kille jag vill ligga med för att han kommit mycket längre än mig i candy crush saga. Nivån på detta! 

Men jag har hittat fina grejer till halloweenfesten och allt är nästan inhandlat för övrigt också. Ska baka imorgon och sen är det inte mycket mer att göra förrän jag fått nyckeln. Woho. Känner mig redo för världsherravälde.  

Kille ville ligga med mig och inledde med ord som pözz och kramz. Det var ingen hit direkt och jag torkade ihop på cirka 2 sekunder. Vadan detta gulligull? Jag kan förstå att människor kan tycka att det är mysigt (nej.) men sexigt? Hu. Ja ja, vi är alla olika och det är väl en himla tur för… et cetera. Förresten, jag och några bra tjejor pratade om detta med slampighet. Det låter såklart fruktansvärt klyschigt men hur är man inte slampig? Det är ju sjukt många regler att följa. Nä ok, det var ingen fråga, bara ett ”vilka idioter har egentligen regler för sånt här?”

Ska till psykolog imorgon och förväntar mig inre kaos. Det ska man inte göra såklart, man ska inte utgå från det värsta. Jag tror hon är lite frustrerad på mig. Det är jag också så det är lugnt. Men sakta lunk, det är bra, jag känner det. Är så glad över att jag äntligen kommit till en bra psykolog. Vi har pratat om emdr-terapi igen. Eftersom vi övat lite och jag håller på med emdr som ljudövning tror jag faktiskt att det kan funka. Och! Jag vill helst inte ha djur som ägodelar, tillgängliga för mig liksom men har skypeat lite med Joe och hans hund Morgan (hehe). Hon är utbildad ptsdhund och ibland funderar jag på om inte det skulle vara bra för mig. Vad jag vet håller de inte på och tränar ptsd-hundar i sverige men eftersom mitt försäkringsbolag godkänt min ptsd fo realz kanske man kan få någon sorts ersättning och importera en fining. Äsch, det är säkert för flummigt och galet dyrt. Men om jag någon gång blir rik så ska en hund få bo här. Tror jag.

 

 

