Jobbig session hos psykologen idag. Men det är lugnt, jag höll ihop. Fick inte en psykos och behövde inte lägga mig i badkaret med huvudet under vattnet. Har dock huvudvärk in absurdum. Jag orkade inte med franskan. Glömde ringa. Bihåleinflammationen hjälper ju inte direkt.

Men. Jag har också lyckats med en tårtbotten. Köpt vin till bål. Hämtat ut kängorna som förhoppningsvis kommer hålla mig på fötter i vinter. (Förra vintern ramlade jag 3 gånger och jag vägrar göra det igen. Önskar LaRedoute och Bon’ a parte åt helvete.) Jag köpte lösfransar för presentkort på lindex. Köpte äpplen.

Jag ska ju dessutom sy en halloweenoutfit idag. Ska berätta vad jag ska vara efter halloween, haha! Tänk svart tyll, paljetter och kanske leopard. Kanske dragkedjor. Det skulle Jakob gilla, dragkedjeexperten.

Nu ska jag väl ner i garaget och frysa in tårtbottnar då.

