Ni vet det där avsnittet av vänner, där Ross blir förvirrad och tror att han kanske friat till Rachel, ”it does sound like something I could do”.

Vi var på butlers efter halloweenfesten och där kom en kille fram och kramade mig. Det var en sån där ”hej det var längesen, kom och dansa sen, ok?”-kram (eller han sa det alltså) med tillhörande smek på höften och över underlivet med betoning på ”sen vi hade sex”. Jag tänkte men jag har faan inte legat med honom, vem är han ens?! Tills jag funderade lite närmare. ”…Or did I?” Katta uppfattade det också som att, det var nån som om inte annat, kände mig.

En börjar bli till åren va, när en inte minns längre. Han såg extremt vanlig ut vilket normalt sett inte är min typ men vad vet jag. Jag vet tydligen ingenting längre.

Oväntad ”jag håller visst på att bli äldre”-grej.

Gjorde mig tydligen mig ovän med en kompis också. Fick ångest men blev övertygad om att jag inte var the bad guy av vännerna. Hur tolkar ni det när en person inte hör av sig på 1,5 vecka, inte besvarar evenemanget och inte hjälper till som hen lovat? Jag räknar i alla fall det inte som att personen ska komma och planerar inte med mat till personen. Hen blev jättekränkt och nu är vi nog inte direkt on speaking terms. Orrrrrrka säger jag.

Nu ska jag sova för jag ska städa hela dagen imorgon. ”Kul”.

