Idag var jag i stan med Sandra och barnen, monstrena, what have you. Det var himla kul faktiskt, trots att de var galna. Fattar inte hur det skulle vara att ha hand om 3 0-5-åringar själv. Sjukt stressigt att hålla koll på de 2 ”stora”. Och med en vagn är det inte så att hon kan springa efter dem heller.

Själv skulle jag köpa vin inför morgondagen men se den gubben gick inte! Uttag medges ej 2 gånger. Lämnade varorna, gick till bankomaten som inte ville kontakta min bank trots att jag hade tusenlappar på kontot. Eff you tänkte jag och gick till banken som fortfarande var öppen som tur var! Fullt med kunder och personalen var lite stressad eftersom det var driftstörning. Alla där hade problem med uttag och köp. Tur att det inte var annat i alla fall. Fick hämtat vin och medicin. Trevlig kombination. Fick fångat in barnen. Kul var det i alla fall!

Nu kom jag precis på att jag även behövde annan medicin. Och att jag tappat bort min medicindosa. Blir knäpp på mig själv. Men kanske kan be föräldrarna om jag är ett snällt barn.

Är lite halvhängig nu och tänkte ligga i sängen hela kvällen för att orka med lite fest imorgon. Istället har jag googlat idéer på toppar jag kan sy, pratat med salladsgate och så vidare. Det känns ok.

