Hej hej!

Nu tänkte jag att vi skulle kolla lite på vad jag skulle haft om jag var nattklubbssångerska på 30-talet! Denna.

Om jag skulle gifta mig ”formal wear”, eller mer casual. Nä, jag är inte casual av mig.

Om jag skulle gå på nobelmiddagen, den här eller den här.

Om jag var en grekisk gudinna.

Idag har jag lekt med 1-åring, pratat och blivit chockerad av nyheter. Så jag är extremt trött. Har inte den bästa orken direkt. Men, om jag ska rekommendera något som gjort mitt huvud bättre är det boken Migränyoga. En blir pigg och orkar grejer. Har tagit mig över den där hårda perioden, man fick börja om och börja om, min vanliga yoga är jag så bekväm med, det är typ som att borsta tänderna och jag har ju noll förmåga (typ) att sätta mig in i något som inte ger resultat direkt. Men KÖP, LÅNA, VAD SOM HELST. Har du migrän så kommer du bli bättre av detta. Jag lovar nästan. Är tyvärr inte sponsrad!

Ps. Tror ni medicinen gått in än, va va? Nä för det har den inte!

