Har tvättat, håll i hatten ladies, 8 maskiner idag, det är galet vad mycket man hinner med när man går upp 9. Sov visserligen bara 5 h men vad faan. Och målat färdigt! Och haft feber! Och dissat snickaren som blev utrulig kränkt och dramaqueen och skrev ”hejdå” trots att jag tidigare i veckan varnat för detta att jag antagligen inte skulle kunna ses, 38 år vafaan, grow up! Skit sam!

Jag har haft mycket trevligt och skypeat med norrmannen som har perfekt hår! En kan ju tycka att man inte ska basera killens värde på något så flyktigt som frisyr, särskilt när det gäller män men gawd, vill bara rufsa om det! Som tur är har han andra kvalitéer. Han har till exempel satt upp julgardiner.

Imorgon ska jag baka, vika tvätt och julpynta, gud. Jag känner mig faan invincible. Hoppas jag inte blivit hypoman, att det är därför. Men det är väl bara att passa på antar jag! Live fast, die young!

