Idag var jag i Uddevalla för npf-utredningen. Det gick brå! Mycket trevlig man med ett unfortunate dubbelnamn. Imorgon ska jag träffa en psykolog också. Förutom min vanliga onsdagspsykolog dårå. Tyvärr somnade jag förut så jag hoppas jag kommer upp imorgon.

Slår såklart in öppna dörrar här men  Västtrafik, come on…come on. Jag följde instruktionerna eggsakt men hjälpte det? Näe, istället drog den jävla maskinjäveln över 80 spänn/resa, det ska enligt hemsidan kosta 46nånting med kontoladdning. Jag förstår inte varför de varje gång gets their signals crossed. Vad har jag att sätta emot? Jag kan inte välja ett annat bolag för de är faan de enda aktörerna på marknaden! Jag hatar dem!

Känner en som gjort uppdrag åt dem, nån sorts datagrej och Västtrafik bah ”Kan ni göra detta projekt åt oss? Och hens företag tittade på varann och bara ”ehh, vi gjorde ju det projektet åt er förra året…?” 

Det säger ungefär 1000 saker om deras organisationsskills. Och det här går mina skattepengar till! Ska skriva ett jävligt skarpt brev till lokaltidningen. Hehe, ska jag inte, jag är väl inte en 70-årig gubbe ännu!

Ja ja, nu ska jag lägga mig och läsa. Pöss!

