Skriver detta från nya datorn. Jag installerade skrivaren förut och mindes hur mycket jag tycker om att sätta ihop elektroniska produkter och ansluta dem. Mitt kall. Men i alla fall; Olof var här igår och installerade datorn och när han gick skulle jag in på twitter och då var hans konto öppet. Det tog all min viljestyrka and then some att hindra mig själv från att spökskriva nåt från hans konto. Vet ej 0m jag föraktar eller beundrar mig själv för detta. Nya skärmen är skitbred, störande bred. Min blick når typ inte över hela bilden. Men hittills verkar den bra i övrigt. Har gjort ett t-shirttryck med Nessa som jag ska visa imorgon eller någe på instagram antagligen, helt fantastiskt.

Imorgon ska jag köpa reflexer eftersom jag tappade den snuskigt dyra på bussen. Skäms. Och så ska jag hämta ett jättefint brickbord som jag ska få av Bea. Så ok dag förhoppningsvis, tyvärr är min mage inte glad. Har ätit mjölkprodukter så jag får skylla mig själv, det är ok, dör inte eller så.

Ska till neuropsykiatriska i uddevalla 2 dagar, det ska bli skönt att det är över sen, heh.

