Igår ringde ett par och undrade om de kunde komma och titta på min lägenhet i hammarbyhöjden. Jag var nyvaken och kom inte på nåt kul. Nu i efterhand kom jag på att jag kunnat säga att en annan skulle ha den men om jag fick 10 000 under bordet sålde jag till dem. Näe, så hjärtlös är jag inte. I och för sig lät de lite som snobbiga men trevliga överklassjävlar som gnäller om skattesatser så jag kunde ju snott pengarna och gett dem till nån organisation för papperslösa alternativt terrafem. Nämen you will get my love på annat sätt, jag lovar.

Sen funderade jag lite på det här att sälja mina trosor igen, gjorde det aldrig för samma dag fick jag besked från mitt försäkringsbolag att jag skulle få massa pengar (och gud sade, du skall icke sälja dina trosor på internet!) men nu kommer det säkert dröja med pengar ändå om jag känner dem rätt. Kanske blir jag straffad av gud då, istället för belönad menar jag? Fool me once…eller nåt?

Jag försöker mycket pedagogiskt förklara för min pappa hur man skriver ut från den trådlösa skrivaren (skicka det du ska skriva ut från din mail till den här mailadressen! Se till att skrivaren är på och att wireless och eprint-symbolerna lyser.) men det går sådär.

Kollar grejer jag ska köpa på ebay i present till alla som fyller år. Plus! Graviditetstest och latexfria kondomer. Känns bra. Nu ska jag maila min kompis.

 

