Idag har jag ångest igen. Funderar på att skriva ett  ordentligt brev till kompisen. Tror hen har svårt att koppla att det är större än den enskilda grejen. Kanske blir det här året då jag reflekterar över relationer och gör slut med otillgängliga människor. Det borde vara så. Jag försöker skaffa nya vänner och det går sådär. Ska fixa på internetz tror jag. Vill du bli min kompis kan du ju berätta nåt trevligt om dig själv i ett mail.

Moa och Markus träffade ett annat barn i fredags och bondade på 2 minuter. Jag och Sandra beundrade deras peopleskills. Vill ju inte bara gå fram till nån och bara ”Hej! Jag skulle vilja hänga med dig nån dag, har sett dig på bussen ibland!”

Vill lite flytta till Malmö men vill inte sluta hos psykologen i ett crucial moment. Jag gillar henne. Gud vet vad det finns för psykologer i malmö, kommer ju inte förstå vad de säger. Vill inte bo i en alltför stor stad heller. Känner 3, kanske 4 personer där visserligen.

Har för första gången på länge känt det där trycket på höger sida men hoppas det går över. Ibland känns det som att allt rasar. Ja ja, dramaqueen men det är obehagligt.

