Skulle åkt till schuntorp idag men ödet ville annorlunda. Jag blev istället nästan (…) skadad av vår jävla dramaqueen till spis. Satte på den, efter en halv minut utstötte den bara ett dovt PANG och något flammade till i den. Darrar fortfarande. Sjukt obehagligt var det i alla fall. Missade alltså bebisgos men tar igen det nån annan dag. Imorgon är det psykolog, längtar, woho! Eller inte, men det är bra att prata med nån som hör en, även om jag älskar att blogga så är det ju envägskommunikation, man vet ju inte vem man talar till, hehe.

Förresten! Rolig grej; Jag är med i intressant grupp på facebook, den handlar om vetenskap med mera och en man benämnde sitt barn som hen istället för han eller hon. Då kommer en antihenist in och bah ”det är ok att kalla barn den, könslöst och bra” och jag sa jaha, men varför ska han, han gjorde ju redan det? Då blev den här personen skitkränkt och har svarat surt när jag kommenterat nåt. Det är lustigt att människor som kritiserar medier, homeopater och annat båg hårt är så känslostyrd, hehehe. Något motsägelsefullt. Blockade hen sen för det blev så oseriöst. Det är praktiskt med facebook, önskar så att det gick i verkligheten bara.

Har även kommit på mitt kall. I alla fall i pysselväg. När ebay hjälpt mig kommer ni få se.

